Sunday, October 12, 2008

Mission Possible

AGENT CODE: BG007

CURRENT BASE: my cozy lil’ bed

MISSION: executed food screenings at 5 suspected houses which allegedly having a dangerous
substance scientifically known as melamine mangkoayon contained in their
foods.

METHOD: by land

RESULT: halfly accomplished

TIME TAKEN: 11 hours and 34 minutes

JUSTIFICATION: massive traffic at all main roads

COMMENT/S (if any):
1) Cytot
- Yummy! great foods man. Your mom is really a good chef la… nyesal aku tak singgah kedai beli tupperware tadi..
- ppsssttttt......dia datang tak??

2) Yana
- tak berbaloi tul aku tunggu kau tau…hhmmpphh.. anyway, your braun buffel purse should have my credit ler.. nice…hehe

3) Id
- nice curtains (can I copy the idea?? thought of combining pink & dark purple.. cute kan? hhmmm... nak buat lah..nak buat lah..). Cool sub woofer. Practical multi purposed shelf.
- bilik tu musti baru lepas kemas siang tadi kan? tersusun semacam jek...haha..
- nanti aku set a date ngan your father eh.. nk rase mee kungfu gak!!!! Uuwwaaaaaaaa!!!! Ni semua fatin nyer pasal…………

4) Id's friends
- dah2 la tu buat rumah si Id cam rumah sendiri..
- lain kali sebelum melantak tu make sure salam ngan tuan rumah dulu eh.. kan mak dia dah tak kenal...hahaha
- pixies yang amik pakai HANDPHONE CANGGIH tu mesti lagi clear dari Olympus/Sony/Canon digital camera kan??? Hhmmm????? (pondering...)
- adik, leh tak buat posing lain..asyik gaya spiderman jer..org skrg dah Ben10 lar..

5) Fatin
– kau tak rase mcm nak hantar keter kau gi kedai ker? Kena service luar dalam tuh. Samak skali. Gas- gas asli yang SENGAJA dilepaskn tu sure ada bawww lg kan… eeeiiiyyyerrr, kalau keter aku yang kena tin, aku tukar seat tu dgn keter dia.. fuh, meremang lar bulu roma bile teringat bau tu tiba2 menusuk deria bau aku nih…perrghhh..trauma aku dibuatnyer.

6) Dalila
– vcd yang aku & id record APA yang kau dah buat kat rumah Id tu dah siap. Nanti aku fed-ex kan ke rumah bakal mak mertua kau eh? Tajuk kat vcd tu – “Semua Manusia Mempunyai Kelemahan Masing-Masing”. Amacam, ok x? penat tu aku ngan id memerah otak tagline ape paling SESUAI nak letak..

7) Ayah Dalila
- skrg kedai-kedai dah tak jual Kodak la uncle.. uncle rilex eh..

8) K.Waheeda
- sori kak. Saya dah mmg plan nak dtg rumah akak dgn Fatin & Dalila. Tapi kul 9mlm tu, ktorg dok stucked dalam jam lagi.. sori yer..;(

9) Ateh (makcik Fatin)
– bola 1 bola 2. bola 3 melapor. acik tau tak?? Tadi kan….fatin kan…dia kan…sebenarnya singgah kat mini market dekat ngan rumah acik tu… ha….teruk kan dia kan…rumah acik tak nak pegi…kedai sanggup pegi… nanti ada ape2 lagi, saya update acik eh?..bola 1 bola 2. bola 3 dah ngantuk.. tdo dulu eh. Sambung bola 4 esok plak.

10) Hajar – no comment.

6 comments:

Anonymous said...

hamboi2....tulisan ko mmg bekkkkk pya....tp x pe..smua tu kisah benar no harm...huhuhuhuh

tp tang hajar no comment tu aku nk wat correction aku nk comment gak.Hajar-nama je dok KL tp bdr tasik selatan ngan bdr tun razak pun x tau beza...tau meggelupur cari aku x jmpa cuak gak kan...pastu dan2 ada org ngaku 't'lps', barula t'hegeh2 nk muntah bagai..tu pun rsnye lps stgh jam 'tragedi'(tp bknnye muntah pun action n bunyik je lebey).pemongak je lebey kan.:-)

ala tin...kalu aku jd ko x yah tuko seat smua tu smuanya aku tinggalkan khas utk ko sbg 'kenangan yg t'indah'...huahuhahua

hajar kasri said...

la yg aku bau tu kire dah lps 1/2 jam la?? masyaAllah! ko mkn ape dalila?

Anonymous said...

ek eley ja...ko 'bau' ker?poooraahhh

wey,aku nk gak tgk VCD yg ko wat ngan dak eid tuh.tp aku nk edit dlu baru ble bg future in law aku...x yah pki fed ex aku bg by hand je nnti lg murah,jimat di jamin smpai esk tau:-)

ja,next year dare x bwk aku g brya lg???huhuhuhuh

Anonymous said...

AGENT CODE: PIS7839

CURRENT BASE: Home. On my cozy bean bag stool

MISSION: Update myself on the latest info on Hajar Kasri via lara_amani at blogspot

METHOD: Laptop & streamy

RESULT: Almost done... maybe not

TIME TAKEN: 27 minutes so far from my first comment

JUSTIFICATION: Hajar Kasri can write, somehow funny, deliciously cute & cuddly AND she tend to bitches without warning!

VERDICT: PROCEED CAUTIOUSLY. HAJAR BITES!

hajar kasri said...

HAHAHAHAHAHA..

nice style of commenting huh!

i've seen same kind of reporting before..tp kat mane eh? huhu.

btw, PIS7839? ur car plate no.?

Anonymous said...

Hahaha.. Close but no cigar! One day you'll find out eventually. :D