Monday, February 2, 2009

lawaxxxxx!!!

hahahaha..wakakakka..adoi sakit perut! hihihihi...tolong la stop! hehhehehe..lenguh pipi! adei! hahahahaha..dah la tu woi! cramp cramp....

hhmmm macam tu la aku tiap-tiap pagi mase nak gi keje. dok gelak sorang-sorang macam orang tak berapa nak centre..hihi. sekarang aku start dengar radio era plak. ni semua pasal si din bengong tu la. ya Allah, tak tau la dia ni spesis aper...adei. aznil yang pak lawak gak tu pun gelak stok berguling-guling nyer layan dia. lawak si din beramboi memang tahap boleh dapat award la aku rase.

dengan mataku yang akan nampak obvious eye-bag dia kalau pagi-pagi tu kan..hmmm tambah lagi dengan muke yang sembam ala-ala baru lepas nangis...mood plak malas jer nak gi keje..kena harung jam sana sini sket, dengar orang buat lawak bodoh teramat ni memang sangat melegakan....aaahhh...ilang stressku buat sementara waktu..hihi. seronok ! tak cayer, gi la try!

ye la time-time ni la kiter nak dengar orang bebel kan..ni tak, asyik la pasang lagu iklan lagu iklan. dua benda ni je dah 10 mnt. cakap 2-3 mnt jer. apa la! english station ke malay station ke same jer. last-last aku melekat dengar celoteh-celoteh ngarut din beramboi & aznil. kadang-kadang yang paling aku pun turut heran skali, smpai kat cubicle nih, aku boleh sambung dengar kat fon lagi. ha! part ni collegues memang dah diagnosed aku ade BERAMBOI FEVER...huhu..buduhs tul. sambil dok verify kerja sambil gelak terkekek kekek...wakakaka...

aku tau radio yang satu tu tengah meletup giler sekarang ni. tu yang advertisement berderet-deret tu. & era ni plak tengah desperate. but in the midst of desperation tu, they actually managed to 'recuperate' their so-called ill condition. no offence but hey, not a bad decision at all! people are starting to listen to era again. (please..im not pro or against any radio station alrite)

ape-ape pun lawak kau memang paling hebat dalam abad ni la din! oopps syasya! eh silap, din! owh tukar plak.. jadi syasya balik pulak..hhmm..kau zalim nyah! tahyul! wakakakakaka!!!!! sengal teramat!

6 comments:

- tety - said...

huhu a.pogy penah gak ckp din nih mengong sket pala otak die... mmg byk ide die.. tp sume versi mengong la... tp i kenot terima la sore die... huhu skng dk dgr panas.fm tuh jek la... huhuu kiran berhijrah, k.tety pun turut berhijrah....

rina said...

penah dengar gak si din ni meroyan... x silap yg drama sebabak ke apa tu...

Ibu Ayra said...

i also cannot terima en din iteww...mengong aa dia tu...lawak x cerdik...

hajar kasri said...

emmm memang giler meroyan dia dlm drama sebabak tuh.. naik sheikh abis. sbb lawak tak cerdik tu la buat orang lain jadi migraine dengar. adoi!

intan said...

i jgk la yang x dengar radio.radio kereta rosak hanya boleh dengar cd,mp3 jer.kesiannnn.do you noe who am i?

hajar kasri said...

yer mamalong/cikguenglish/kakok..saya kenal.

radio rosak? ler.....

letak tv je la dlm keter tuh. lg best!