Wednesday, February 25, 2009

aku punya imaginasi

sampai ofis awal coz mata dah tak ngantuk lepas subuh.

hari ni rase macam selesa & excited sebab...hhmm...ntah..pasal pakai baju yang relax kot. tak pe la, forget dis part coz aku pon tak paham kenapa aku rase selesa semacam..

letak bag, on pc, amik mug, straight went to the cafe. perut rase kenyang tapi beli je la kueh coz maleh nak melantak lunch. lepak kat pantry jap. pau mee bandung Yan...yucks..tak dap! dah kembang.

kat meja tu ade la my few other frens lagi. aku tengah cakap pasal ape ntah. tapi cam biase la kan ngarut je banyak aku nih. pehal ntah aku pagi ni excited nak bercakap. biase aku tunggu kul 10 lebey ke baru aku nak panas enjin & exercise jaw aku nih. wutever!

dah abeh aku cakap tuh, Yus sound, "hahaha..amenda la ko hajar! ntah ape-ape ngarut. subject kecik jer, ko citer sketnyer jauh! dasyat tul imaginationg (minah ni oghe ganu) ko..hihi". Aku jadi BLUR jap. eh? aku cenggitu eh? lor... all of a sudden i felt ashamed of myself. apsal? tok sah tanye! its unexplanainable.

aku dah stat la otak pikir ntah ke mana. buatnyer orang lain annoyed ke dengan bebelan aku diketika otakku tengah cam belacan. adei.....

actually masuk ni, dah berapa kali orang cakap, "uih! imaginationnn..dahsyat tul!".

hhmmm...memang la. i just cant stop myself from keep on thinking things. stop sekejap. pastu sambung balik. aku ingat benda ni normal. tapi bile aku tanye orang lain, dorang tak cenggini pon. aissyy...ni dah masuk kes unique nih..hehe.

pikir-pikir balik, dah aku dilahirkan dengan imagination taraf spielberg. nak buek camno kan.. so, sori pada sape-sape yang rase nak lempang je bile aku tak reti-reti nak tup mulot. eesyy...korang kena ingat, tak de orang cam aku, tak meriah idup tau! ha..!!

nanti aku dah tak de, baru nak rindu-rindu. blah la! ;p

4 comments:

rina said...

sebab tulah kucing dia ada penyakit 'kusta'...

hajar kasri said...

eh...? aids rr!

rina said...

ya allah makin kronik ke mamat tu...

eh mamat ke minah...

hajar kasri said...

eerr...buleh tak cakap tak tau.. anwarr!!! take ur kucing back!!!