Saturday, December 6, 2008

:(

peh! toyernyer rase....

ma, aku nak tergelak la dok teringat pasal malam semalam...ruz memang penyelamat dunia rr (thx ruz!) , macam nak selamatkan "puteri raja" dari istana...woohooo..haha.

macam kau cakap, pegi sorang, balik bawak minah endon which rupe macam orang tengah lari dari rumah setinggan yang baru lepas kena ambush dengan polis kastam..!! patut amik rr gamba aku mase tu..wakaka..

dengan baju tidor batgirl aku tu kan... time kaseh la dengan sesi therapy kau (yang tak de pun lilin-lilin arometherapy tuh wei..). aku baring kat kerusi tu bukan pasal aku ni patient olok-olok kau ma, tapi aku dah ngantuk sebenarnyer babe...adei..

siap set time takut kakak aku dah sampai...nasib helper aku kawtim ngan kiter wei. tolong bukak pintu dapur...wakakakaka..

last-last, keter kakak aku belakang kite..haha..aku nak berguling rr bile pikir balik sesi sedey aku malam tadi...

lagi satu scene tak tahan tu, aku siap berlakon gayut tepon kat dapur...bengong! kau tau ma, aku dah budget minah ni sure masuk dapurnyer..aku dah ready dah. tup tup, on da way dia g dapur, dia tanya kat helper aku,
"hajar maner? dah tdo eh?"
helper aku tak nak sambung subahat lagi, dia diam buat bodo jek.. aku dah nak bantai gelak dah kat tepi freezer. kakak aku sampai sink, dia tak nampak aku lagi, dia pusing kanan jer, dia nampak aku tengah tengok dia (buat-buat cam muke blur) sambil tangan pegang handphone (macam citer hantu jepun ke korea ntah yang ade small lil boy muka pucat duk bawah meja tu..ape name film tu aku tak ingat)... dia punyer menjerit terkejut, astaga dengan aku-aku skali nak menjerit kau tau! hampeh tul...mase tu rr aku gelak habis-habisan nyer.. abis aku kena sumpah ngan kakak aku. adei...

kul 2 tu, aku dah pening-pening dah.. malas nak pikir la ima, shimsss...

0 comments: