Thursday, September 3, 2009

lalalalalala............

Hhmm....hari ni dan untuk 3 hari BEKERJA seterusnya, i am & will be attending new system setup training. So aku suda jadi boring yang teramat sangat dimana ia telah mengakibatkan aku untuk divert ke laman laman sesawang lain....huhu...

Actually ok gak...sebab kalau nak harap mase lain, aku kena tunggu MOOD ni datang, baru la rajin nak check email, udate lara_amani, fb, fs & etc.

Btw, just to share with lara's readers....my life has changed recently....happier i guess. Alhmadulillah... Syukur dan terima kasih pada Tuhan. ;D

K, training break.. Will continue again....

6 comments:

diana sidek said...

Salam perkenalan lagi cik hajar gorgeous!

happier??why is that??share with me pls!!hihihi!!

jom2 bukak puasa bersama2 jom!!

Ibu Ayra said...

hajar, ada harapan nak mkn nasi myk ke??? dah 2 thn berturut2 family saya jamu nasi myk (saya dan abg ngah)... family cik esah lama x jamu kitorg nasi myk...

hajar kasri said...

cik diana comei..
eessyy! aku tunggu citer ko dr open house cytot lg tau! aku tuntut...hehe..

jomss lar..i miss u guys so much!

hajar kasri said...

ibu ayra,

ewah ewah... x per, nanti kiter g jitra, kiter beli nasi minyak kat mamak byk2 k.. ;p

doakan saya yer... ;)

jajaOHgon said...

wahhhh happy semacam jer ne... ada yg menarik ne... cepatlah bgtau aku weii... hehe

hajar kasri said...

haha...ntah ape2 si aja ni...